יחסים חמים: קולומביה פתחה את משרדי רשות החדשנות בירושלים

שלמה ריזל No Comments on יחסים חמים: קולומביה פתחה את משרדי רשות החדשנות בירושלים

נשיא קולומביה, איוון דוקה הצטרף היום לחוג המדינות שפתחו משרדים רשמיים כלכליים בירושלים, ונותנים כעין הכרה בבירת ישראל. נשיא קולומביה אמר בטקס, "כלכלת קולומביה תצמח ב- 8.5% ב- 2021, שיעור הצמיחה הגבוה ביותר במאה זו. קולומביה תחרותית"

צילום: פלאש90
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הידוק היחסים: נשיא קולומביה, איוון דוקה, פתח היום (שלישי) בירושלים את משרדי רשות החדשנות של קולומביה (iNNpulsa). המשרד הרשמי, יקדם שיתופי פעולה, השקעות ויזמות משותפת, ויצור הזדמנויות עסקיות עבור המגזר הפרטי והציבורי בקולומביה ובישראל. בראש המשרד החדש עומד שליח דיפלומטי מיוחד לנושא חדשנות.

נשיא קולומביה דוקה הציג את חזונו להידוק השת"פ בתחום החדשנות בין ישראל וקולומביה.
פתיחת המשרד הרשמי בירושלים היא תוצאה של עבודה דיפלומטית מאומצת של השגרירות בבוגוטה, ושותפים רבים בקולומביה ובישראל שקידמו את המהלך בשנים האחרונות.

לישראל ולקולומביה, שהיא הכלכלה השלישית בגודלה באמריקה הלטינית, יחסים חמים וקרובים, הבאים לידי ביטוי בשותפות אסטרטגית לקידום תחום החדשנות, המדע היישומי והטכנולוגיה.

נשיא קולומביה איוואן דוקה אמר בטקס, "כלכלת קולומביה תצמח ב- 8.5% ב- 2021, שיעור הצמיחה הגבוה ביותר במאה זו. קולומביה תחרותית כיום במגוון תחומים, ושמה בראש סדר העדיפויות את הנושא הסביבתי. אנו ניגשים לשווקים וללקוחות חדשים עם מדיניות "Sustechnability" – לשמר תוך כדי יצור ולייצר תוך כדי שימור."

שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן אמרה, "קולומביה היא ידידת אמת של ישראל. ממשלות יוצרות בריתות אבל אנשים הם שבונים את הגשרים. היום אנו מוסיפים נדבך משמעותי לבניין הקשרים המתרחבים בין ישראל לקולומביה. אני מברכת את נשיא קולומביה על פתיחת שלוחה של רשות החדשנות הקולומביאנית בעיר הבירה של ישראל – ירושלים".

 

 



0 תגובות